Nejčastější dotazy
Lze zboží vrátit nebo reklamovat?
- Ano, bez udání důvodu máte možnost zboží vrátit, a to do 14 dnů od jeho převzetí. Zboží musí být nepoškozené a nerozbalené.
- Není něco v pořádku? Uděláme vše, aby se situace vyřešila k vaší spokojenosti.
- Jak při vrácení zboží či při reklamaci postupovat se dočtete zde.
Jak uplatním slevový kupón?
- Po objednání si přejděte do nákupního košíku a hned v 1. kroku opište heslo ze slevového kupónu do políčka pro "Slevy a doplňky"
- Pole "Slevy a doplňky" se nachází hned pod seznamem zboží ve vašem košíku v kroku č. 1 Nákupní košík.
- Po opsání hesla potvrďte zmáčknutím tlačítka "Přidat."
Mohu získat slevu na nákup?
- ano, můžete. Pořádáme slevové akce. Tyto slevy nepropásnete, když se přihlásíte k odběru našeho newsletteru. V něm se dozvíte nejen zajímavosti ze světa čokolád, ale také o možnosti slev (nejčastěji formou zveřejnění časově omezeného slevového kódu).
- Pokud si chcete pohlídat, jestli bude zlevněno konkrétní zboží, můžete zaúkolovat hlídacího psa, dostupného ikonou z každého produktu. Hlídací pes vám na požádání zašle e-mail, pokud zboží bude v akci nebo cena klesne pod vámi zvolenou výši (můžete zakliknout oba parametry).
- Pokud jste firemní zákazník, můžete využít náš velkoobchod.
Mohu si zboží vyzvednout osobně?
- ano, pro zboží si můžete přijet do našeho skladu v Praze - Horních Počernicích.
- V tomto případě zadejte v košíku ve způsobu dopravy možnost "Osobní odběr".
- Vyčkejte na příchod e-mailu, abyste se ujistili, že je pro vás balíček připraven a získali heslo pro jeho vyzvednutí.
- Kontakt na náš sklad je: ELMS service s.r.o., Budova B6, Ve žlíbku 1800/77, Praha 9 - Horní Počernice. Telefon: 724 546 526 (zákaznicka podpora skladu), otevírací doba po-pá. 9-14 hod (po tel. domluvě i později). Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat heslo, které Vám sdělíme e-mailem.
Mohu získat poštovné, balné a platbu dobírkou zdarma?
- Ano, protože máme radost z velké objednávky, přispíváme Vám poštovným i platbou za dobírku na objednávky podle její výše.
- Poštovné a balné i platbu dobírkou zdarma získáte u objednávky od 2000 Kč v rámci ČR/od 100 EUR na Slovensko.
- Jako velkoobchodník získáváte dopravu u některých dopravců zdarma od 3000 Kč po ČR/od 150 EUR na Slovensko.
Kdy dorazí můj balíček?
- Odpověď na tuto otázku je trochu rozsáhlejší, proto ji najdete v samostatném článku zde.