Kdy dorazí můj balíček
Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled, abyste se rychle zorientovali v tom, kdy můžete váš balíček očekávat. Nejdříve objasníme některé skutečnosti ovlivňující délku expedice (přípravu vaší zásilky pro předání dopravci):
Jak ovlivní dobu dodání způsob platby a čas objednání?
- Při platbě kartou nebo dobírkou odesíláme zboží následující pracovní den po obdržení objednávky. Toto platí pro objednávky provedené do cca 16 hod. Pozdější objednávky se zpravidla vyřizují až další pracovní den.
- Při platbě převodem je objednávka ze skladu vypravena následující pracovní den po připsání platby na náš účet. Obvykle tedy cca za 3 pracovní dny po objednání (pokud platbu posíláte z FIO banky, je převod uskutečněn ihned.)
- Pokud jste zvolili expresní dodání po Praze (Messenger - dodání do 2 hodin po expedici), přijde váš balíček za několik hodin, pokud jste objednávku provedli do 12 hodin a doprovodili ji sms upozorněním naší podpoře na tel.739 661 272.
Může se stát, že zboží nebude skladem?
- všechno zboží v e-shopu, které jde vložit do košíku, je skladem a můžeme Vám ho odeslat už následující pracovní den po obdržení Vaší objednávky.
- zboží, které není skladem, nelze v e-shopu zakoupit (chybí u něj čudlík na vložení zboží do košíku.) Po rozkliknutí detailu produktu si můžete zadat, aby vám hlídací pes dal vědět na zvolený e-mail, kdy bude zboží na skladě. Popř. se zeptejte naší podpory.
Ze zákulisí: protože fungujeme jako výhradní distributor většiny nabízených značek pro území Čech, Moravy, Slezska a Slovenska, tak udržujeme poměrně velké skladové zásoby. Pokud některé zboží zrovna není skladem, tak s největší pravděpodobností je už doobjednáno u výrobce nebo je dokonce na cestě do našeho skladu. Můžete si také naskladnění zboží pohlídat pomocí Hlídacího psa.
Měl už vám balíček dorazit? Jste nedočkaví?
- Pokud máte pocit, že už tu balíček měl být, vyčkejte ještě jeden den. Někdy se stává, že kurýr přijede dříve a při nezastižení se lhůta prodlouží o jeden den.
- Pokud je to ale více než 2 dny, kdy vám měl balíček dorazit, kontaktujte nás e-mailem cokobanka@cokobanka.cz nebo telefonicky na 739 661 272, pomůžeme vám zjistit více.
- Cestu balíčku také můžete sledovat podle sledovacího kódu zásilky na stránkách dopravce. Sledovací kód zásilky zasílá dopravce v sms.
O našich dopravcích
|
|
|
|
|
|
|
|
epxresní doručení po Praze |
|